اعضای یک تیم به صورت آنلاین در یک بستر با یکدیگر همکاری میکنند.
در بخش تقویم، شما به راحتی میتوانید تمام اتفاقات در یک ماه را رصد کنید.
به راحتی تمام جلسات آنلاین خود را در بخش یادآور تنظیم کنید تا در زمان مناسب، به صورت ناتیفیکیشن برای افراد انتخابی یادآور فرستاده شود.
با استفاده از این امکان، میتوانید افراد را در گروه های مرتبط قرار دهید و راحت تر مدیریت کنید.
امکان ثبت تمام فعالیت ها، و مشاهده فعالیت های دیگر اعضا به صورت دقیق و شفاف
امکان محاسبه اتوماتیک حقوق افراد بر اساس زمان های ثبت شده و همچنین امکان بررسی درخواست ها توسط مدیران مرتبط
این یک یادداشت معمولی نیست! با این امکان شما میتوانید یاد داشت های خود را با افراد انتخابی به اشتراک بگذارید.
و بسیاری از امکانات دیگر که امکان مدیریت راحت تر را برای شما فراهم میکند.
در این افراد میتوانند، مرخصی خود را ثبت کنند و مدیران امکان رد و یا تایید را دارند.
سیستم دقیق گزارش دهی بر اساس فعالیت ها، پروژه ها و گروه ها.همچنین امکان اشتراک گذاری گزارشات روزانه
میتوانید با تنظیمات سطوح دسترسی مشخص کنید که هر فرد به چه قسمت هایی دسترسی داشته باشد