همه چیز از "نیاز" شروع میشود!
ایده تایمینو مثل خیلی از ایده های دیگر، ابتدا از یک نیاز شروع شد.
در سال های گذشته به خصوص در دوران پاندمیک، سازمان ها و شرکت ها به سمت دورکاری رفتند. و کم کم نیاز به مدیریت کارمندان از راه دور بیش از پیش خود را نشان داد. مدیریت کارمندان از راه دور با چالش های خاص خود روبرو میشود، در این دوران سیستم های مدیریت زمان یا Time Tracking ( ما تا جای ممکن از کلمه ردیابی و یا پیگیری زمان استفاده نمیکنیم، راجع به این موضوع بعدا توضیح می دهیم.) به کمک استارت آپ ها و سازمان ها آمدند.
ما نیز افرادی که به صورت دورکاری یا اصطلاحا ریموت مشغول به فعالیت بودیم. درشرکت های مختلف با سیستم های مختلف آشنا شدیم و هر کدام نقص ها و مزیت های خودشان را داشتند. مهم تر از همه اینها فرهنگ مدیریت زمان و فعالیت های کارمندان است. کار بسیار سخت. بعضی اوقات کارمندان احساس میکنند که تحت نظر هستند و احساس امنیت را از دست میدهند. این تنها یکی از چالش های مختلف در این زمینه است
تمام تجارب ما در این زمینه بعد از کار کردن با سیستم های مختلف، باعث شد که به فکر ایجاد یک سیستم کارآمد و ساده در این حوزه باشیم. حال در آغاز یک مسیر هستیم. در کنار شما پیشرفت خواهیم کرد و مطمئن خواهیم شد که هیچ چالشی سر راه شما در زمینه مدیریت زمان وجود نداشته باشد و به راحتی سیستم خود را پیش ببرید.
تایمینو چیست؟
ابزاری مناسب برای تیم و گروه

نگهداری زمان
با تایمینو میتوانید تمام زمان های کاری اعضای یک تیم را در به صورت دقیق و شفاف ثبت کنید.
مدیریت مرخصی
تمام مرخصی های کارکنان را به راحتی مدیریت کنید.
محاسبه حقوق
حقوق افراد بر اساس ساعت کاری محاسبه میشود و لیست دقیق در اختیار شما قرار میگیرد.