تایمینو ابزاری کارآمد برای هر تیمی
تایمینو یک نرم افزار Time Tracking محسوب میشود. شما میتوانید زمان هایی را که صرف هر پروژه و فعالیت میکنید را به راحتی ثبت کنید. همچنین با توجه به سطوح دسترسی میتوانید زمان های کاری همکاران خود را ببینید و گزارشی در عملکرد آنها دریافت کنید.
اگر از آن دسته از تیم هایی باشید که قوانینی برای مرخصی در نظر گرفتید، در بخش مرخصی، به آسانی مرخصی خود را ثبت کنید و یا با توجه به سطوح دسترسی، مرخصی های همکارانتان را مدیریت کنید.
تقویم یک ابزار کارآمد میتواند باشد که به مرور زمان تکمیل میشود و شما بیشتر با این بخش آشنا خواهید شد.
چه دپارتمان یا مسئول حسابداری داشته باشید یا نه، تمام پروسه محاسبه و پرداخت حقوق کارمندان در بخش محاسبه حقوق انجام میشود. تمام زمان های ثبت شده و مبلغ بر اساس ساعتی و یا ماهیانه محاسبه میشود. برای شروع پروسه کافیست یک درخواست جدید برای ماه انتخابی ایجاد کنید و همچنین انتخاب کنید که حقوق چه افرادی محاسبه شود. در ادامه روند وضعیت درخواست قابل رویت میباشد.
بخش گزارشات، بازروی مدیریت صحیح میباشد. در این بخش، تمام فعالیت های کارمندان قابل مشاهده است. این بخش به شما کمک میکند تا از اتلاف نیرو و هزینه دوری کنید و همچنین نقاط قوت را پیدا و بر آنها تمرکز کنید.
اگر از آن دسته از شرکت ها و تیم هایی هستید که در هفته درگیر جلسات مختلف هستید، بخش یادآور به کمک شما میآید تا با ثبت جلسات، اعلان یادآور قبل از شروع جلسه بر اساس زمانی که شما مشخص میکنید به کارمندانی که در آن جلسه باید شرکت کنند ارسال شود. همچنین شما میتوانید لینک جلسات خود از قبیل زووم، گوگل میت و … را در همان یادآور ثبت کنید و کارمندان به راحتی از طریق آن اعلان وارد میتیگ شوند.
اگر نیاز به فضایی برای یادداشت داشته باشید، ممکن است یادداشت گوشی خود را ارجحیت قرار دهید. اما اگر بخواهید آنها را به اشتراک بگذارید و یا از همکارانتان بخواهید که آنها را ویرایش و یا ادامه دهند چه؟ در تایمنیو بخش یادداشت این نیاز را برطرف میکند.
اینها قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار تایمینو است، ویژگی های کوچک دیگری نیز در کنار قابلیت های اصلی قرار گرفته تا همگی تنها در یک هدف کار کنند:
مدیریت آسان زمان های کاری
چه کسانی میتوانند از تایمینو استفاده کنند؟

فریلنسر
به صورت دقیق زمان های کاری خود را وارد کنید و همچنین برای مشتریان خود صورتحساب ایجاد کنید.

تیم های کوچک
تیم های کوچک به راحتی میتوانند زمان های صرف شده بر روی هر پروژه را بررسی کنند.

شرکت های بزرگ
شرکت های بزرگ میتوانند گروه های مختلف با سطوح دسترسی متفاوت ایجاد کنند و تمام فعالیت ها و پروژه ها را به راحتی پیگیری کنند.